Την Πέμπτη 16 Νοεμβρίου 2023 οι μαθητές και οι μαθήτριες των τριών τμημάτων της Β΄ Τάξης είχαν την ευκαιρία να ακούσουν τρία παραμύθια με θέμα την αγάπη, τη συγχώρεση, την αξία της προσπάθειας από την κυρία Κατερίνα Κλεάρχου. Ειδικότερα, η αφήγηση των παραμυθιών συνοδεύτηκε από αυτοσχέδια μουσικά όργανα και εμπλουτίστηκε με τραγούδια και μουσικοκινητικές δραστηριότητες. Οι μαθητές είχαν ενεργή συμμετοχή σε όλη της διάρκεια της δράσης. Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Λιάνα Σπαρή (Β1), Αθανασιάδου Ξένια (Β2), Ελένη Καψάλη (Β3)

