Εκδήλωση Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου

  Η 19η Μαΐου έχει καθιερωθεί ως ημέρα εθνικής μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου.  Ημέρα περισυλλογής. Ημέρα πένθους και οδύνης. Επέτειος μιας αποφράδας ημερομηνίας που ξεκίνησε ο πιο αιματηρός κύκλος της Ποντιακής Γενοκτονίας. Συγκεκριμένα, τη 19η  Μαΐου 1919 ο Μουσταφά Κεμάλ  ξεκίνησε τη δεύτερη και πιο άγρια φάση της Ποντιακής Γενοκτονίας. Μέχρι τη Μικρασιατική Καταστροφή στα 1922 οι Ελληνοπόντιοι που σφαγιάστηκαν και ξεριζώθηκαν  από τις πατρίδες τους ξεπέρασαν τους  353.000 χιλιάδες. Έτσι, την Παρασκευή 16 Μαΐου 2024, τιμήσαμε την Ημέρα της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου με μια εκδήλωση,  την οποία διοργάνωσαν και παρουσίασαν οι μαθητές της ΣΤ΄2 τάξης, Διαβάστε περισσότερα …