Tη Δευτέρα 27 Οκτωβρίου, οι μαθητές της Α΄ τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου και του 1ου Νηπιαγωγείου Βέροιας τίμησαν την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου, στο πλαίσιο της δράσης «Ομαλή Μετάβαση από το Νηπιαγωγείο στο Δημοτικό». Τα παιδιά, αξιοποιώντας σύγχρονα εποπτικά μέσα, πέρασαν μία ώρα γεμάτη διάδραση, γνώση και χαρά, παίρνοντας μαζί τους μια όμορφη ανάμνηση από την πρώτη τους κοινή εκπαιδευτική εμπειρία.
