Συμμετοχή του σχολείου μας σε ημερίδα παρουσίασης έργων eTwinning

Τη Δευτέρα 25 Μαΐου 2026, το σχολείο μας συμμετείχε σε ημερίδα παρουσίασης έργων eTwinning, η οποία πραγματοποιήθηκε δια ζώσης στο αμφιθέατρο του 16ου Δημοτικού Σχολείου Βέροιας.Η ημερίδα διοργανώθηκε από την eTwinning Ambassador Δημητρά Γιάγκολου και αποτέλεσε μια σημαντική ευκαιρία ανταλλαγής ιδεών, εμπειριών και καλών πρακτικών μεταξύ εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Το σχολείο μας εκπροσώπησαν οι εκπαιδευτικοί Ελένη Καψάλη και Αλίκη Γκαραβέλα, παρουσιάζοντας το έργο με τίτλο «Eco-Heroes: Little Actions, Big Impact». Μέσα από την παρουσίαση αναδείχθηκαν δράσεις που υλοποιήθηκαν με τους μαθητές, με επίκεντρο την περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, τη συνεργασία και την ενεργό συμμετοχή των παιδιών σε δημιουργικές δραστηριότητες. Διαβάστε περισσότερα …