Στα πλαίσια του εμπλουτισμού της εκπαιδευτικής διαδικασίας με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς το τμήμα Α2 του σχολείου μας, την Τρίτη 21/9/21 στις 10:30 π.μ. και το τμήμα Β2 την Τετάρτη 22/9/21 π.μ. στις 10.00 π.μ., επισκέφτηκαν τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Βέροιας συνοδεία των εκπαιδευτικών Θεοδωράκη Αικατερίνης και Αθανασιάδου Ξένιας αντίστοιχα. Σκοπός της επίσκεψης αυτής ήταν να παρακολουθήσουν οι μικροί μας μαθητές ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα στο πλαίσιο της “Ευρωπαϊκής Εβδομάδας Κινητικότητας”. Τα παιδιά παρακολούθησαν την αφήγηση ενός παραμυθιού σχετικού με το θέμα της μετακίνησης στην πόλη με μέσα που δε ρυπαίνουν το περιβάλλον. Ακολούθησε συζήτηση για τη στάση που Διαβάστε περισσότερα …
