Την Τετάρτη 10 Ιουνίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δ’2, υπό την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού του τμήματος Πρόιου Πετρούλας και της μουσικού Αναγνώστου Ελένης, παρουσίασαν στην αίθουσα τελετών του σχολείου μας μια ποιητική και μουσική παράσταση αφιερωμένη στον μεγάλο Έλληνα ποιητή και νομπελίστα Οδυσσέα Ελύτη. Η αφόρμηση έγινε μέσα από τη σχετική ενότητα του μαθήματος της Γλώσσας, όπου τα παιδιά διερεύνησαν το έργο του ποιητή μέσα από γνωστά έργα του, ανέλυσαν και ζωγράφισαν τους στίχους που τους ενέπνευσαν. Μέσα από αφηγήσεις, απαγγελίες και μελοποιημένα ποιήματά του, οι μαθητές ταξίδεψαν το κοινό στον κόσμο του Ελύτη, έναν κόσμο γεμάτο φως, Διαβάστε περισσότερα …
