Δράση με τον Σύλλογο Κοινωνικής Παρέμβασης «ΕΡΑΣΜΟΣ» (συνέχεια)

  Σε συνέχεια της υλοποίησης του Σχεδίου Δράσης με τίτλο: “Ενίσχυση σχέσεων και επιδίωξη συνεργασιών με φορείς” (ΑΕΕ),  την Τετάρτη 13/12/2023 μαθητές  της ΣΤ΄ τάξης παρακινούμενοι από τους δασκάλους τους και με τη συνδρομή των οικογενειών τους   προσέφεραν, κατά την επίσκεψή τους στα γραφεία του Συλλόγου Κοινωνικής Παρέμβασης «ΕΡΑΣΜΟΣ», σημαντικές ποσότητες τροφίμων μακράς διαρκείας (ζυμαρικά, όσπρια, ζάχαρη, γάλατα κλπ), με σκοπό να υποστηρίξουν τη φετινή διοργάνωση της εκστρατείας αγάπης του Συλλόγου, ενόψει των χριστουγεννιάτικων γιορτών, με τη διανομή δεμάτων σε κοινωνικά ευάλωτες οικογένειες της πόλης μας.    Η Πρόεδρος του ΔΣ και το προσωπικό,  υποδέχτηκαν με μια ζεστή αγκαλιά και Διαβάστε περισσότερα …