Διδασκαλία χωρικών εννοιών με ρομποτική ( Β΄ τάξη)

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ τάξης του 1ου Δημοτικού Σχολείου Βέροιας συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν δύο ρομποτικά αγωνιστικά αυτοκίνητα. Η διδασκαλία αυτή έλαβε τη μορφή ενός διαγωνισμού ανάμεσα στις δύο ομάδες. Στόχοι αυτής ήταν οι μαθητές/τριες να επεκτείνουν τις γνώσεις τους πάνω στις χωρικές έννοιες. Επίσης, να αποκτήσουν αλγοριθμική σκέψη και να γνωρίσουν ένα νέο εργαλείο. Επιπρόσθετα, στόχος ήταν να συνεργαστούν για την επίτευξη ενός σκοπού. Αρχικά, χωρίστηκαν σε δύο ομάδες και ακολουθώντας τις οδηγίες δόμησης της εφαρμογής, προσπάθησαν συνεργατικά να κατασκευάσουν το ρομπότ. Το kit που χρησιμοποιήθηκε είναι το Lego we do 2.0. Οι ομάδες κατά τη Διαβάστε περισσότερα …

Δράσεις ενημέρωσης/ευαισθητοποίησης σε θέματα Αγωγής Υγείας

Την Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου 2024, στο πλαίσιο των Εργαστηριών Δεξιοτήτων,  πραγματοποιήθηκαν βιωμτικές δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης σχετικά με τη Στοματική Υγιεινή- Διατροφή, για τους μαθητές των Γ΄& Δ΄ τάξεων του Σχολείου μας.  Οι δράσεις αυτές πραγματοποιήθηκαν από επαγγελματίες υγείας της 11ης Τ.Ο.Μ.Υ. Βέροιας. Ευχαριστούμε θερμά την κα Βασιλείου Αθηνά , Επισκέπτρια Υγείας και τον κο Σαρηγιαννίδη Θεοχάρη, Νοσηλευτή ΠΕ.

Ενημερωτική εκδήλωση με θέμα: «Συνεργασία σχολείου –οικογένειας: πρακτικές ενίσχυσης της επικοινωνίας και αντιμετώπισης των δυσκολιών»

Είναι κοινά αποδεκτό ότι η αρμονική συνεργασία σχολείου – οικογένειας αναδεικνύεται ως ιδιαίτερα σημαντικός παράγοντας στην υγιή γνωστική, συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών/τριών. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2024 και ώρα 17:00-19:00, στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων (Γυμναστήριο) σχετική εκδήλωση ενημέρωσης/ευαισθητοποίησης με τη συμμετοχή γονέων και εκπαιδευτικών του Σχολείου μας.  Ομιλήτρια ήταν η Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ70, κ. Παπαγεωργίου Αικατερίνη. Κατά την εισήγηση  και τα βιωματικά εργαστήρια που ακολούθησαν(μελέτες περίπτωσης), αναδείχθηκαν πρακτικές, οφέλη και προτάσεις για τη βελτίωση αυτής  της συνεργασίας από τους συμμετέχοντες, γονείς και εκπαιδευτικούς.   Στο τέλος, όλοι συμφώνησαν ότι η συνεργασία ανάμεσα στο σχολείο και Διαβάστε περισσότερα …

Ενδοσχολική Επιμόρφωση με θέμα: «Εισαγωγικές έννοιες στη Διαφοροποιημένη Διδασκαλία»

Τη Δευτέρα 26  Φεβρουαρίου 2024 πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση με τη συνδιοργάνωση τριών Δημοτικών Σχολείων της πόλης μας, του 1ου– 2ου &  7ου , στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων (Γυμναστήριο)  και ώρα 17:00-19:00. Την παρακολούθησαν εκπαιδευτικοί διαφόρων ειδικοτήτων και των τριών σχολείων. Επιμορφώτρια ήταν η Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ70, κ. Παπαγεωργίου Αικατερίνη. Κατά την εισήγηση αναλύθηκε η έννοια της διαφοροποιημένης διδασκαλίας/ μάθησης και παρουσιάστηκαν διδακτικές μέθοδοι και πρακτικές υποστήριξης των μαθητών στο πλαίσιο αυτό. Από τη συζήτηση που ακολούθησε αναδείχθηκε ότι,  στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα, η  διαφοροποίηση της διδασκαλίας/ μάθησης θεωρείται βασική διάσταση της αποτελεσματικής διδασκαλίας. Κι αυτό, γιατί πρόκειται για μια διδακτική Διαβάστε περισσότερα …

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ 2024-25 (Παράταση έως 27/3/2024)

Α. ΓΕΝΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ: Οι εγγραφές των μαθητών/τριών που θα φοιτήσουν  για πρώτη φορά στην Α΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου για το σχολικό έτος 2024-2025 θα πραγματοποιηθούν από  1-20 Μαρτίου 2024. Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση της Διευθύντριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Κατά το σχολικό έτος 2024-2025 στην Α’ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου θα φοιτήσουν οι μαθητές/τριες που γεννήθηκαν από 1-1-2018 έως και 31-12-2018 και ανήκουν στη σχολική του περιφέρεια (εδώ) Οι ώρες προσέλευσης των γονέων είναι 09:00-11:00 , κάθε εργάσιμη ημέρα από 1/3 έως και 20/3/2024, στο γραφείο της Διεύθυνσης του Σχολείο.    Β. ΤΑ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ Διαβάστε περισσότερα …

Bιωματικά εργαστήρια με θέμα τη φιλία ( Β΄ και Γ΄ τάξη)

    Την Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες των Β’ και Γ’ τάξεων συμμετείχαν σε βιωματικά εργαστήρια με θέμα τη φιλία με την υποστήριξη του Κέντρου Πρόληψης Ημαθίας Πρόσβαση. Συγκεκριμένα, οι μαθητές/τριες της Β΄ τάξης μίλησαν για τις ικανότητές τους και τα προσωπικά τους χαρίσματα τα οποία τα ένωσαν και δημιούργησαν τον ιστό της τάξης τους. Στη συνέχεια, τόνισαν τη σημασία της φιλίας και το πως οι ίδιοι φροντίζουν τη σχέση τους με τους φίλους τους. Εμπιστοσύνη, αποδοχή, προσφορά, σεβασμός – στοιχεία απαραίτητα για την ύπαρξη της φιλίας και τη δημιουργία δεσμών στο πλαίσιο της τάξης Διαβάστε περισσότερα …

Δράση φιλαναγνωσίας με τη συγγραφέα κα. Ελένη Δόμανου

Στις 13 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε μια ακόμη βιβλιοπαρουσίαση στο σχολείο μας με τη συγγραφέα κυρία Ελένη Δόμανου που μας διηγήθηκε το μυθιστόρημά της “Αγγίζοντας το αύριο” . Καλεσμένες η Σύμβουλος Εκπαίδευσης κυρία Παπαγεωργίου Αικατερίνη (η οποία μας τιμά με την παρουσία της σε κάθε βιβλιοπαρουσίαση) και η συνταξιούχος δασκάλα και συγγραφέας Ελένη Πιπερίδου – Λαφαζάνη που μας παρουσίασε τη συγγραφέα. Τα παιδιά μαγεύτηκαν  με το πώς παρουσιάστηκε το θέμα, που ήταν τα παιδιά με αυτισμό.  Στο τέλος τα παιδιά μαζεύτηκαν σε μια γραμμή και έκαναν ερωτήσεις στην κυρία Δόμανου σχετικά με το θέμα. Οι μαθητές φεύγοντας από την εκδήλωση έμαθαν περισσότερα Διαβάστε περισσότερα …

Ενδοσχολική Επιμόρφωση με θέμα: «Το θεατρικό παιχνίδι στην εκπαιδευτική διαδικασία»

Τη Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε ενδοσχολική επιμόρφωση  στη σχολική μας μονάδα με θέμα «Το θεατρικό παιχνίδι στην εκπαιδευτική διαδικασία». Η επιμόρφωση έλαβε χώρο στην Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων του Σχολείου μας και ώρα 13.15- 14.45 και την παρακολούθησαν οι εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας. Επιμορφώτρια η Καθηγήτρια Θεατρικής Αγωγής, κ. Κώνστα Αικατερίνη ΠΕ91.01. Κατά την εισήγηση αναλύθηκαν με βιωματικό τρόπο οι παρακάτω θεματικές: Παιχνίδι Γνωριμίας της ομάδας: Λέμε το όνομά μας και κάτι που μας αρέσει ή δε μας αρέσει. Παγωμένες Εικόνες: Ο εκπαιδευτικός δίνει ερεθίσματα στην ομάδα. Για παράδειγμα, χτυπάει το τηλέφωνο και ακούμε μια δυσάρεστη είδηση. Κάθε μέλος της ομάδας Διαβάστε περισσότερα …